Rubrika: ŽENY

  Lze cíleně zeštíhlit určitou partii těla?

Chcete zeštíhlit například pouze vaše boky či stehna? Jestli je to možné a pokud ano, jak toho dosáhnout se dozvíte v tomto článku.

Ženy se často soustředí na určitou svalovou partii nebo partie, které si chtějí vypracovat a nevěnují dostatečnou pozornost ostatním svalovým partiím, které mají také právo na vaší pozornost.

Pokud chcete získat štíhlou postavu a dobrou fyzickou kondici, tak nesmíte pouze cvičit problémovou partii vašeho těla. Výsledkem by bylo přetrénování a zvýšilo by se i riziko zranění.

Neexistuje redukce tuku pouze určitého místa na těle. Tuk musíte odbourávat z celé postavy, bohužel místa, kde se vám tuk nejvíce hromadí jsou většinou také místa, odkud tuk nejhůře odchází.

Musíte být dostatečně trpělivé a dávat pozor na to co během dne jíte. Můžete trénovat třeba celý den, ale pokud se budete nevhodně stravovat, nedocílíte žádných výsledků. Naopak, ještě přiberete na váze. Ženy dělají největší chyby v tom, že jedí příliš sacharidů a málo bílkovin.

Musíte jednotlivé chody rozdělit do 5 - 6 jídel, jíst méně, ale zato častěji. Tím zrychlíte váš metabolizmus a donutíte tělo brát energii z tukových rezerv v těle. Jakmile to spojíte vznikne redukce tuku místo přibírání na váze.

Potřebujete shodit jen na zadečku, na stehnech ... bohužel vás zklamu, nepodaří se vám to. Tělo je jeden celek. Jako celek funguje a také pracuje. Když chcete shodit na zadečku, shodíte i v okolních partiích.

Prostě nemůžete shodit jen tam, kde si to budete přát. Zapomeňte na váhu, váha je klamná, protože můžete shodit kilogram tuku a zároveň kilogram svalové hmoty přibrat. Takže ve finále nic nepoznáte. Nevíte jestli jste se zlepšili nebo zda stojíte pouze na místě.

Místo vážení je dobré se změřit krejčovským metrem. Změřte si pas, boky a stehna. Podle měření poznáte zda se zlepšujete, či nikoliv. Na škodu není ani nechat si změřit procento tělesného tuku, předtím než se rozhodnete navštěvovat pravidelně fitko.

Nejlepší cestou pro vás bude sestavení solidního programu a ten řádně následně dodržovat. Tři dny cvičte posilovací trénink a 2 – 3 dny věnujte 30 až 50 minut kardiotréninku. V každém fitness centru je k dispozici trenér kulturistiky a fitness, který vám v ceně vstupného sestaví trénink na tělo.

Zlepšení určité svalové partie je možné při použití zaměřeného tréninku na danou partii. Jestliže se například potřebujete zbavit tuku v oblasti pasu, podaří se vám to, ale ztratíte i nějaké to kilo celkově z postavy.

Tady může nastat u žen velký problém při hubnutí, jelikož některé ženy, když se dostávají ke své ideální tělesné váze ztrácejí i v oblasti prsou, což může být pro většinu žen daní za štíhlejší tělo.

Věnujte zvýšenou pozornost výživě a pohybu. Sebelepší tréninkový program může být pokažen špatnými stravovacími zvyklostmi. Především je nutné vytrvat a hlavně předem nic nevzdávat. První viditelné výsledky můžete zaznamenat různě.

Záleží to především na vaší kondici a vašem problému, který chcete řešit. Dalo by se říct, že začátečníci reagují na změny v jídelníčku a sportovní aktivitu celkem rychle. Takže první viditelnou změnu můžete zaznamenat klidně už za jeden měsíc. Záleží pouze na vás jak moc se budete snažit a jak dlouho vydržíte jít za svým cílem.

Pro ženy je určen tento speciální proteino-sacharidový přípravek FIT LADY

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.