Články o fitness | Sportovní výživa

 

Smažený losos

Jemné lososí maso osmažené na oleji, vůně a chuť po grilovacím koření a soli. Rybí chuť je vyvážena citrónovou šťávou a sojovou omáčkou. Pokrm dostává jemnou chuť po použitých přísadách.

Nejste štíhlá – zkuste rotoped

Chcete zhubnout, ale nevíte jak na to? Nechce se vám do posilovny? Zkuste si pořídit rotoped, který vám v tom pomůže.

Kuřecí prsa na másle s cibulí

Kuřecí prsa opečená na cibulce, přelitá šťávou a zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Strečink prsních svalů

Zkrácené prsní svaly jsou jedním z nejčastějších problémů při posilování. Zkrácené svalově rozvinuté prsní svaly nebudí příliš pěkný pohled na okolí.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Kdy použít háky a trhačky?

Neustále se v posilovně přete o to, jestli je dobré používat háky a trhačky nebo, zda je používání těchto cvičebních pomůcek spíše na škodu?

Mrtvý tah - technika správného provedení

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Domácí trénink I. – stačí základní vybavení

Často se ptáte, jak by měl vypadat domácí trénink. Tyto dotazy se dají rozdělit na dvě skupiny: na dotazy, kdy doma nemáte žádné vybavení a na dotazy, kdy disponujete základním vybavením.

Fazolová polévka

Bílá, nažloutlá polévka bohatá na fazole, typická vůně a chuť po použitých surovinách a přísadách. Fazole obsahují velké množství rostlinných bílkovin.

Měřte svoje svaly

Vaše pokroky můžete sledovat několika způsoby. Vážením, měřením či pohledem do zrcadla. Váha může napomoci těm, kteří radikálně nabírají, či radikálně hubnou.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.